خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامس حـــــــــــــــــــــــــــــــــب
اهلا بيك في منتديات 5 حب لو انت معانا ادخل بسرعه و لو انت مش مسجل معانا مستني ايه سجل بسرعه
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامس حـــــــــــــــــــــــــــــــــب
اهلا بيك في منتديات 5 حب لو انت معانا ادخل بسرعه و لو انت مش مسجل معانا مستني ايه سجل بسرعه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بيك بكل الحب يا زائر ياقمر منورنا ومنور المنتدى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

السلام عليكم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
habib_alomr20

habib_alomr20

انثى عدد المساهمات : 207

السلام عليكم Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم   السلام عليكم Icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 12:51 am

ازيكم عاملين ايه يارب تكونوا بخير كل اللى فى المنتدى وانا بعتزر على ازعاجى لكم فى مواضيعى وبتاسف لو فكرت اى حد بجرح كان ناسيه وكنت سبب فى مواضيعى انه يفتكروا
كتير منكم قالولى انتى ليه متحامله على الحب كده
من ردودى ومن مواضيعى
لاء انا مش متحامله على الحب ولا انا ضده بالعكس الحب اجمل حاجه فى الدنيا والحب ده احنا بنتولد بيه حاجه ربانيه وياريتها تفضل ربانيه بعد كده احنا اللى بنشكلوا
حب للحبيب وبيكون منه انواع زى (حب صادق وده قليل _ حب مستحيل _ حب تسالى _ وفيه بعضكم بيسميه حب اصحاب خليكم مع بعض اصحاب _ حب الحبيب ده بيتشكل على حاجات كتير ...................)
وفيه حب الاهل والاصداق وده كل واحد بيشكلوا ,,,,,,,,,,,,,,,
وعلى فكره انا بؤمن بالحب بس الحب الصح للانسان اللى عايشه صح واللى بيحترم الحب ده وان شاء الله بالنسبه ليا لما الاقى حبى مش هخجل انى هقول انى بحب ولا اخجل انى اعيش الحب ده
بالنسبه لردى على المواضيع انا لما برد على اى مشكله فى الحب برد عليها بعقلى قبل قلبى وبفكر اكتر بعقلى
وبالنسبه لمواضيعى علشان محدش يزعل منى تانى انا مش هكتب مواضيع تانى فى المنتدى كفايه انى اشوف مواضيعكم واشوف الرد عليها
وسلامى للجميع
yupp

yupp

انثى الجدي عدد المساهمات : 617

السلام عليكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   السلام عليكم Icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 2:09 am

مش هتكتبي تاني لية بس
انا ف الشات علي فكرة لو هتدخلي علشان مش داخلة تاني اوك
وان شاء الله تفضلي ف المنتدي وتنورية دايما
habib_alomr20

habib_alomr20

انثى عدد المساهمات : 207

السلام عليكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   السلام عليكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 2:06 am

ربنا يخليكى يا ندى

المنتدى منور بيكم
الحب الأولانى

الحب الأولانى

ذكر السمك عدد المساهمات : 489

السلام عليكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   السلام عليكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 3:07 pm

ده المنتدى سعيد بحضرتك والموضوعات والرد عليها
وفيه بعضكم بيسميه حب اصحاب خليكم مع بعض اصحاب _ حب الحبيب ده بيتشكل على حاجات كتير ...................)
جزاكى الله خيرا
مشوار بلا نهايه فارس
hossamooo

hossamooo

ذكر الدلو عدد المساهمات : 38

السلام عليكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكم   السلام عليكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 5:21 pm

كل واحد ليه راي في الحب
اكتبي الي انتي تحسيه
المهم انو الشخص كيف يشوف الحب
شو معنى الحب بالنسبة الو
ياريت تفضلي تكتبي
دا رايك وانتي حره فيه

السلام عليكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» السلام عليكم ورحمة الله وبركاته